2007. október 22., hétfő

Abba fogom hagyni

.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

..de csak most kezdted :(

viktorgrafika írta...

Így van, Sundown. Ez a majdnem két hónap elég volt arra, hogy lássam, nem ezzel akarom eltölteni a szabadidőm egy részét. Ahogy a Ritmusdepón már említettem, nem fogok százezreket beleölni a fotózásba, hogy legyen jó fényképezőgépem, jó objektívem, jó fényeim. Ilyen hobbím már van, és az a dobolás, ill. a házi stúdiózás. Tulajdonképpen az egész mostani fellángolásom oka az, hogy inkább arra szeretnék törekedni, hogy minél jobb dobos legyek, és ehhez sok szabadidő kell.

A másik dolog az, hogy ez nem egy zenekar, ezt csak én viszem, és nem vagyok híve a pofátlan marketingnek. Egy zenekarban meg vagyunk rá páran, jobb esetben, még a manager is megvan hozzá.

Néha lesz egy-két ötletem, azt még felpakolom valahova (pl. www.fotohaz.hu).

Névtelen írta...

Így már értem. Ha így érzed, akkor sok sikert a továbbiakban és hajrá a dobolásban. Hobbiból meg lehet még fotózni, én is azt teszem, mert pl.nekem nincs annyi pénzem egyelőre, hogy profi gépem legyen. De azért szeretnék megtanulni 1-2 dolgot a jó fotómunkák elérése érdekében. :)

viktorgrafika írta...

Köszönöm a hozzászólást! Esetleg megkérdezhetném, hogy ki vagy és honnan jutottál el erre a blogra? Köszönöm!

Névtelen írta...

T.miklósi vagyok én is és több forrásból jutottam ide. :) (bár gondolom jobb örültél volna, ha másik városból írnak :))

viktorgrafika írta...

Az mindegy, hogy melyik városból ír valaki, inkább az érdekelt volna, hogy honnan hallottál erről a (régi) blogocskáról. :)